ח"כ שלמה קרעי: "כל אפשרות עדיפה על פני המצב הקיים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ שלמה קרעי: "כל אפשרות עדיפה על פני המצב הקיים"

    חה"כ שלמה קרעי לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "הכל עדיף ממה שקורה היום. אם יבואו אלה שנבחרו בקולות הימין ויגידו: "טעינו אנחנו רוצים לחזור לימין להחזיר את המנדט שגנבנו" – יש סיכוי שתקום ממשלה חדשה. אם יחליטו ללכת עם הראש בקיר אז עדיף בחירות מהמצב היום"

    צילום: Arie Leib Abrams/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (שני), לקראת פתיחת מושב הקיץ של הכנסת שיפתח היום. בפתח הריאיון התייחס קרעי לשאלה מה האפשרות העדיפה על הליכוד – ממשלה חלופית או בחירות. "כל דבר עדיף ממה שקורה היום, מהתוהו ובוהו השלטוני, מאובדן המשילות וכל מה שאנחנו רואים ברחובות", אומר קרעי. "אם יבואו אותם אלה שנבחרו בקולות הימין – ויש סיכוי לכך אחרי שהם יראו שהכנסת הולכת ומתפרקת – ויגידו עשינו טעות ואנחנו רוצים לחזור ולהחזיר את המנדט שגנבנו, לחזור לחיק הימין ואנחנו באים להקים ממשלת ימין בראשות הליכוד ונתניהו – יש סיכוי שזה יקרה. אם יחליטו ללכת עם הראש בקיר אז עדיף בחירות מהמצב היום".

    לדבריו "חסרה לנו רק אצבע אחת כדי שאפילו הצעת אי אמון תעבור, יש לנו 60. כל שבוע מוגשות הצעות אי אמון. יש הצעות של הסיעות החרדיות שכן זוכות לתמיכה של המשותפת בדרך כלל, אם זה יעבור באצבע של משהו מהקואליציה – וזה תרחיש אפשרי – הממשלה מתחלפת. אז אולי יבואו אותם חברים מימינה ותקווה חדשה שיבינו שהם הולכים לאבדון או שנלך לפיזור הכנסת. אלה שתי האפשרויות. אני חושב שפיזור הכנסת יותר סביר. השנאה שעליה הוקמה הממשלה עדיין לא נרגעה. גם היום למרות שאין היום ממשלה בישראל ואין רוב בכנסת – הם לא מוכנים להתגבר על השנאה לנתניהו".

    עוד אמר קרעי: "פתאום שהם ראו שהממשלה נופלת הם התעוררו לדאוג לפיצוי לעצמאים ודברים אלה, מחלקים כסף לפני הבחירות כדי לצבור כמה נקודות זכות אחרי כל מה שהם עשו".



    0 תגובות